Perşembe, Temmuz 23

Nisastali Kek

Benim en cok sevdigim keklerden biri nisastali kektir.Uzun zamandir yapmamistim harika oldu.Bu defa kekimi silikon kek kalibinda pisirdim ve cok memnun kaldim.Kullanimi cok kolay ve yaglamak gerekmiyor.Kek pistiginde ise kaliptan cikmama riski kesinlikle yok.Ustelik temizlemesi de cok kolay.





Malzemeler;
2 ad yumurta
1 bardak sut
1 bardaktan biraz az siviyag
1 bardak seker
1 kabartma tozu
Vanilya yerine ben portakal kabugu rendesi kullandim
1 bardak nisasta
1,5 bardak un

Oncelikle yumurta ve sekeri cirpalim ve uzerine siviyagi,sutu ve portakal kabugu rendesini ekleyelim.Biraz daha cirptiktan sonra nisasta ve unumuz ile birlikte kabartma tozunu ilave edelim.Iyice karistirdiktan sonra kalibimiza dokerek 170 derecelik firinda yaklasik 35-40 dk.pisirelim.Pistikten 10 dk. sonra kalibimizdan cikaralim ve soguduktan sonra dilimleyerek servis yapalim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder