Pazartesi, Eylül 21

Cheese cake

Bu tat ile bu diyarlarda tanistim ve cok sevdim.Kendim yapmaya kalktigimda ise guzel bir tarif bulamadim.Bende kendimce bir tarif olusturdum ve yaptim.Hatta Amerikali misafirlerim icin yaptim ve homemade olduguna inanamadilar.Bu tarifimi sizlerle paylasmak istiyorum.





Malzemeler;
Ben tabanini hazir kullandim ama bir paket potibor buskuvi ve 100 gr tereyagi ile de yapilabilir.
bunun icin buskuvileri robottan gecirip tereyagini erittikten sonra bir kabin icine bastirmaniz yeterli olacaktir.
Uzeri icin;
1 paket labne
3 yemek kasigi yogurt
2 yumurta
2 cay bardagi seker
1 vanilya

Sos icin;
Ben hazir kullandim
evde bulunan meyve suyundan yapilabilir
2 bardak (visne suyu)
2 kasik nisasta
1 cay bardagi seker

Taban malzemelerini hazirladiktan sonra derin bir kapta labne peyniri yumurta,yogurt,seker ve vanilyayi iyice cirpiyor ve taban malzemelerinin uzerine dokerek 170 derecede 35 dk.kadar pisiriyoruz.Daha sonra ust malzemeleri pisirerek hazirliyor ve firindan cikan ve biraz sogumus olan cheese cake'imizin uzerine dokuyoruz.Buzdolabinda soguttuktan sonra servis yapiyoruz.Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder