Salı, Ağustos 4

Cabuk Pogaca

Hamurunun hazirlanmasi ile pisirilmesi bir saat suren bu lezzetli ve kolay pogacayi sizlerle paylasmak istedim.Tadi ve yumusakligi ile mayali pogacadan bir farki yok bence daha lezzetli.Misafir icin vakti az olanlara duyurulur efendim...




Malzemeler;
100 gr margarin
1 cay bardagi siviyag
1 su bardagi sut
3 bardak un
1 kabartma tozu
1,5 tatli kasigi tuz
Uzerine yumurta sarisi(beyazi icine konulabilir)
Ici icin;
200 gr ezilmis beyaz peynir

Sirasi ile butun malzemeler konularak yumusak bir hamur elde edilir ve 4 esit parcaya bolunur.Merdane ile 3 mm.kadar acilan hamurumuz 8'e kesilir.Genis kenarlarina peynir konularak rulo seklinde kivrilir.Bu sekilde butun hamur bitince uzerine yumurta sarisi surulerek 180 derecede uzeri kizarana kadar pisirilir.Benim kizim peynirli yemedigi icin ben birazini ici bos olarak cicek seklinde bir kalip kullanarak yaptim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder