Cuma, Haziran 26

Evde kolay makarna yapimi




Annecigim her yaz bir telasa duser.Eriste keselim ,makarna keselim diye.Bende anneme surpriz yaptim ve ona, kullanimi kolay bir makarna makinasi aldim.Hatta denemesini yaptim bile.Bunu da sizlerle paylasmak istedim.
Hamurunu hazirlamak ile ise basladim.

Malzemeler;


3 adet yumurta
2,5 su bardagi un
1 tatli kasigi tuz

Bu malzemelerle kati bir hamur elde ediyoruz.Hamurdan kucuk bezeler kesiyoruz ve makinanin hamur acma bolumunde aciyoruz.acilan 2 ml. kalinligindaki hamurumuzu makinanin kesme bolumunde seritler halinde kesiyor ve yaklasik 3 lirte kaynar suda hasliyoruz.pisme suresi 5 dk.suzdugumuz eristeyi tavada erittigimiz tereyaginin uzerine dokup karistiriyoruz.servis tabagina alarak uzerine arzuya gore ceviz ile servis yapiyoruz.afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder