Cuma, Haziran 26

Bahar salatasi

Su sicak havalarda insanin icini serinleten bir salata tarifi verecegim sizlere.Aksam cayina gelen misafirlerim icin yaptim,cok lezzetli buldular.Afiyet olsun efendim...


Su sicak havalarda insanin icini serinleten bir salata tarifi verecegim sizlere.Aksam cayina gelen misafirlerim icin yaptim,cok lezzetli buldular.Afiyet olsun efendim...

Malzemeler;
3 ad.patates
250 gr.brokoli
1 kase dolusu taze bezelye
1 kase soya filizi(lezzet katiyor)
1 ad.rendelenmis havuc
1 kucuk kase kadar mor lahana
3 ad.kucuk salatalik tursusu
1 kase konserve misir
1 kase yogurt
2 kasik mayonez
1 dis sarimsak
1 tk.tuz

Ben patatesleri soyup kare dogradiktan sonra diger sebzelerin hepsini ilave ederek bir tencerede hasladim.Kaynadiktan yaklasik 15 dk.sonra atesten alarak suzdum ve sogumaya biraktim.Derin bir cam servis tabaginin icine sogumus olan sebzeleri,kucuk dogradigim tursulari, misirlari,mayonez,yogurt,tuz ve sarimsak rendesini ilave edip iyice karistirdim.Agzini kapatip biraz buzdolabinda beklettim.Hafif soguk olarak servis yaptim.(Malzemeler evde bulunma durumuna gore degisebilir)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder