Salı, Ocak 5

Kiz Kardesim'in Sofrasi

Akrabalar ile toplanmis ve yemis icmisler.Hic dusunmediniz mi,ablaniz ozenmez mi diye sordum.Sensiz olmadi zaten dediler...Insallah en kisa zamanda birlikte yemek nasip olur.Yemek bahane ben onlari cok ozledigim icin biraz kapris yaptim.Masaya sigdiramadigi icin bu kadarini cekebilmis.Bu kadar guzel bir menu hazirlamis ve demez mi "Ablacim, pek ozenemedim istersen sitene bunlari ekleme daha ozenli hazirladigimda resimlerim ve eklersin"diye.Dedim bacim senin yaptigin ne olsa guzeldir.Resimleri gorunce dayanamadim ve ekledim.Cunku hersey cok hos gorunuyor...Ellerine saglik...








Menu'su;

Mercimek corbasi
Kiymali borek
Et sote
Pilav
Yaprak sarmasi
Kereviz salatasi
Roka salatasi Peynirli
Yesil salata
Havuclu ezme
Kozlenmis Kirmizi biberli ezme
Ve Kirmizi biber tursusu

Tatli olarakta
Yas pasta
Tavuk gogsu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder